اتحاد تنها وسیله مقابله با دشمنان است
 
خبر جوان
خبر جوان کردستان

 مام جمعه سنندج عنوان کرد:

 

خبرگزاری جوان: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر اتحاد و انسجام بین مسلمانان در نقاط مختلف کشور و حتی جهان اسلام، گفت: اتحاد مسلمین تنها وسیله مقابله با دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

 

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، با تأکید براحساس مسئولیت مسلمانان در خصوص جامعه اسلامی، اظهار داشت: دفاع از مرزهای مادی و معنوی اسلام وظیفه تک‌تک مسلمانان است و باید در این مسیر با تمام توان گام بردارند.‌
وی افزود: در جامعه اسلامی همه مسلمانان در قبال حکومت و مملکت خویش مسئول بوده و هیچ‌کدام از آنان از تصمیم‌گیری‌ها و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف محروم نیسته و نباید خود را دور نگهدارند.
ماموستا مجتهدی با تقدیر از خدمات گسترده نظام مقدس اسلامی در نقاط مختلف کشور، خاطر نشان کرد: همه مردم موظفند در اجرای برنامه‌های دولت حامی و پشتیبان خادمان خویش بوده و زمینه‌های لازم را برای تعالی و شکوفایی روزافزون جامعه اسلامیشان فراهم آورند.
امام جمعه سنندج دربخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با ایدئولوژی منحط خویش قصد تسلط بر ملت‌های خاورمیانه را دارد و با تمام توان برای نابودی باورها و عقاید دینی مردم مظلوم فلسطین از ادیان مختلف همچون اسلام و مسیحیت گام برمی‌دارد و با تمام توان در راستای نابودی ادیان و مکاتب الهی گام برمی‌دارد. 
ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم ضد دینی و علیه انسانیت بوده و با حرکات ضدانسانی خویش در طول چند دهه اخیر به جنایت‌های زیادی دست زده ‌است که کشتار مسلمانان بی‌گناه در فلسطین نمونه بارزی از این جنایات است.
وی افزود: باید همه مسلمانان جهان با حفظ و تقویت اتحاد و همبستگی خویش در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های شوم صهیونیسم جهانی بایستند و در این مسیر نیز هیچگونه ضعفی نشان ندهند.
ماموستا مجتهدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته با برشمردن ویژگی‌های صالحان و مؤمنان راستین، از خانواده‌ها خواست که با نظارت و حساسیت بیشتر بر فرزندان خویش آنان را از لوث بی‌عفتی و بی‌حجابی مصون داشته و با هرگونه عامل بی‌عفتی در جامعه مقابله نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 23:21
بابک

درباره وبلاگ


به وبلاگ باشگاه خبر جوان سنندج خوش امدید فرهادی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر جوان و آدرس khabarjavankordestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تصادفی -->
src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">